Kleopatras kam - Maria Ernestam




"Anna, Mari och Fredrik, vänner sedan länge och alla i behov av förändring i livet, bestämmer sig för att starta ett företag tillsammans. Affärsidén är lika enkel som genial:

Kleopatras kam - företaget som löser alla dina problem.

Deras samlade kompetens är imponerande och det blir en omedelbar succé. Människor söker och får hjälp, med allt från skattedeklarationer till middagsbufféer och inredning.

Men en dag dyker en äldre kvinna upp på kontoret med en märklig förfrågan: Jag har ett uppdrag åt er, säger hon. Jag vill att ni ska döda min man. Och hon är beredd att betala bra till den som hjälper henne."


Nu är boken utläst och jag är positivt överaskad måste jag erkänna. Var fruktansvärt uttråkad de första 50 sidorna men sen började det hända grejer. Väldigt psykologisk med oväntade vändningar. Fanns inte en chans att jag hade kunnat förutse vad som komma skulle.

Det blir 3 björnar av 5 möjliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0